čtvrtek 26. června 2014

Dnešní look..

Hezký večer přeji..

Jak jste se měli? Doufám, že lépe než já.. Máme nemocnou kočičku a celý týden běháme po veterině. Dnes to dokonce vypadalo na anestezii, vyčištění, zašití, ale když jsem panu doktorovi řekla, že anestezii snáší hodně špatně, vyčistit to lokálně, dostali jsme antibiotika a půjdeme se ukázat v pondělí.

Ale teď už k líčení.. Dnes jsem použila paletku od značky Zoeva Rodeo Belle, do této paletky jsem se zamilovala. Samozřejmě bude recenze, ale ještě větší radost mám z báze pod oční stíny, které stíny opravdu drží..

Dnes jsem použila i nějaké produkty od značky Max Factor, na které bude také recenze, kdopak ví proč?

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Max Factor Face Finity All Day Primer
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff
korektor - Maybelline Fit Me! odstín 15
pudr - Super Finishing Powder značky Glazel
kontury -  Face contour Kit v odstínu light od Sleek
tvářenka - 03 beautiful burgundy od značky uma 
rtěnka - Summer love od NYX

Na očích :
báze pod stíny - Zoeva báze pod oční stíny
stíny - do vnitřního koutku až do středu víčka jsem použila odstín hot Wind z paletky Rodeo Bell a do vnějšího koutku jsem použila odstín Yee Haw! z paletky Rodeo Bell
řasenka - False lash effect od Max Factor
obočí - lash & brow gel mascara od essence








8 komentářů:

  1. Luci opět krásné líčení, barva stínů je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.. sama jsem ráda, že nejsou ty barvy nějak tvrdé.. zítra zkusím líčení, poprvé červeným stínem

      Vymazat
  2. Nádhera! Zítra zkusím něco podobného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A doufám, že za recenzi Max Factor dostaneš spolupráci, zasloužíš si to!!! :-)

      Vymazat
    2. zkus a dej vědět jak jsi dopadla... děkuji, ale myslím, že bude hoodně zájemců a na tohle moc štěstí nemám..

      Vymazat
  3. krásná kombinace! jen bych to možná rostínovala víc do prostoru, víš co myslím? =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím jak to myslíš a v pondělí mi má přijít štěteček na blendení

      Vymazat
    2. a šteteček stále nepřišel,,, ach jo

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.