neděle 22. června 2014

Lakování..

Hezký podvečer...

Máme tu další článek a ještě nebude poslední.. Snad vám to nebude vadit..

Při nákupech ve Fann parfumerii jsem si koupila i zpevňovač nehtů od značky Mavala.. Zpevňovač se mi zatím zdá jako super věcička.. Od doby co ho mám, se mi ani jeden nehet nezlomil, ale podmínkou je lakovat tímto přípravkem konce nehtů 2x týdně.  No a při této příležitosti si vždy nějak nalakuji nehty..

Tento týden jsem měla náladu na něco hodně výrazného. Na pomoc jsem si tedy vzala bílý, matný lak od značky Flormar a neonový oranžový lak od značky ocean. Je to no-name značka. Ale to spojení se mi líbilo, i když to tedy na rukách svítí více než jsem čekala.. Ale někdy to chce něco jiného..

A tady je výsledek..



2 komentáře:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.