pondělí 9. června 2014

Spotřebováno - květen...

Hezký večer přeji..

Jaký jste měli den? Užívaly jste si vody a sluníčka nebo jste trčeli v práci či škole? Já jsem si chtěla vzít půl dne volna a bylo mi to zakázáno.. Škoda, chtěla jsem si odpočinout.. A místo toho jsem tam seděla do 17:30.. Není nad to když máte super šéfovou, která vám dokáže vymyslet nejstupidnější práci...

Ale nic, konec stěžování si a jdeme na další spotřebováno.. Prosím berte všechny mé postřehy, za postřehy mé osoby. Chápu, že každému bude vyhovovat něco jiného.

Jako první tu mám šampon a regenerační balzám od značky Balea.  Je to řada na roztřepené a poškozené vlasy. Značku Balea mám ráda, protože většina jejich produktů mi voní. Ale u této řady mě neuchvátila ani ta vůně, škoda. Nejde tedy pouze o vůni, ale i o účinek. Bohužel, tížené zlepšení se nedostavilo, Ano uznávám, může to být tím, že jsem použila pouze jeden produkt, ale po těchto produktech jsem měla i vlasy častěji mastné. Za mě tedy mohu říct, že už si tuto řadu nekoupím. 



Další tři produkty jsou krémy na pleť. Přesněji to jsou krémy od Garnieru a Dermacolu. První vezmu na řadu krém od Dermacolu. Koupila jsem si Zvláčňující  obnovující krém pro normální a smíšenou pleť. Vital balance cream je krém určen na den i noc. Docela hezky voněl, ale pleť mi akorát tak umastil a zanechal na ní ulepený pocit. Za mě tedy ne.
Další tu mám hydratační denní krém od Garnier, ten samý problém, zanechává mi na pleti mastný film, který mi vážně vadí. Krásně voní.  Za mě tedy ne..
Jako poslední tu mám svěží zmatňující krém, příjemně voní, má lehce zelenou barvu, po rozetření na obličeji to skryje drobné nedokonalosti, ale opravdu hodně jemné. Důvod proč jsem si ho kupovala bylo zmatnění, no tak to se nekonalo. Za mě tedy ne..






V další trojici je i produkt, který jsem milovala.. A tím začneme.. Byla to osvěžující voda od značky Avene. Příjemné v těchto vedrech na sebe nastříkat vodu, která vám trochu uleví od tepla. Až ji někde uvidím, koupím si ji znovu.
Stay matte primer od Rimmelu, je to z řady Stay matte, kdo by tuto řadu od Rimmelu neznal? A tak jsem podlehla kouzlu a koupila jsem si bázi pod make-up. Smrdí, je bílá a nefunguje. Nikdy více bych si ji nekoupila.
Poslední produkt je od Dermacolu. Noční péče pro delší řasy. Těšila jsem se, že budu mít krásné dlouhé a husté řasy. No jak myslíte, že to dopadlo? Tak zhruba po měsíci používání každý večer mi řasy akorát začaly padat. Možná to bude fungovat někomu jinému, ale za mě tedy ne.



Dále tu mám jeden regenerační odlakovač na nehty od značky Lilien. Odlakovával dobře, takže až spotřebuji moje zásoby, možná si ho koupím znovu.
Sprchový gel, osvěžující a hydratační, od značky Kappa, krásně voněl. Dostala jsem ho jako dárek. Pokud bych neměla zásoby tak na tři roky dopředu, koupila bych si ho i sama.



Teď tu bude skupinka, jednoznačně již kupovat nebudu. Jako první si vezmeme na řadu, odličovač od Maybelline. Byl to dárek k řasence, která taky nebyla nic moc, ale tohle mi odlíčilo oči, až když jsem si je skoro vtlačila do hlavy. Tedy podle mě, ne, děkuji, už nechci.
Těžko se mi to píše, ale další dva produkty mi prostě nesedly. Jedná se o produkty od Loreal. První je svěží čistící péče pro normální a smíšenou pleť. Poměrně hezká vůně, určitě není na odlíčení, ale dočištění pleti. Po použití bych si na obličej mohla klidně nalepit tapetu, jak jsem zůstala ulepená. Nikdy. více.
Loreal micerální voda, tady u této verze se mi stalo, že se mi tvořily pupínky. Nikdy více.
Obě tyto vody mi daly docela zabrat než jsem je spotřebovala.


Poslední část je před námi a to jsou ubrousky a tamponky. Tentokrát tu mám jen jedno balení ubrousků od značky pure, ani nevím, kde jsem je koupila, ale byly vážně dobré, budu se po nich muset podívat. Vlhčené akorát, hezká vůně a odlíčily dobře.
Odličovací tamponky z Tesca, byly příjemným překvapení. 100% bavlněné. Příště koupím zase. Tamponky od Lilibe, byly dobré, ale znovu si je nekoupím.






To by bylo ze spotřebovaných produktů vše. Máte nějaké zkušenosti s nějakým tímto produktem?


Ještě tu mám jeden tip. Dnes jsem byla v Lidlu, měla jsem tam v oku z letáku tílka a přijdu do Lidlu a hurá.. Mám je, 2 tílka za cenu 169,- Kč, vybrala jsem si šedivé a oranžové tílko. Moc hezké.



Teď už končím a půjdu pomalu spát
Lucka

28 komentářů:

  1. Tak mám zkušenost jen s jediným produktem - tamponky z Tesca, které si teď už kupuju pravidelně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady si je budu kupovat pravidelně, za dobrou cenu, dobrý výrobek..

      Vymazat
  2. Teda, celkem dost "nepovedenych" produktu. Jeste, ze uz je mas z krku co:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, proto mi trvalo tak dlouho je všechny spotřebovat, ale už zase vím, co si už nekoupím

      Vymazat
  3. zvláštne, že väčšina blogeriek má rada produkty ktoré mne nevyhovujú a naopak :D napríklad ten dermacol krém na pleť mi naozaj vyhovuje /ale nevonia mi/ no pleť mi spraví jemnú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si tohodle všimla, a ptoro jsem si taky nějaké ty produkty koupila, protože si je někdo chválil a není to pro mě

      Vymazat
  4. já mám bíůé a růžové ;) pak ještě šary a žabky =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem čunčo, takže bílá není pro mě :-) na šaty jsem koukala, ale já nemůžu mát věi bez ramínek, což mě mrzí

      Vymazat
  5. já jsem si kupovala v lidlu tílka minule a hned mi z té kraječky lezou gumičky a velikost je taky větší nosím L ale v Lidlu mám S
    Loreal micelárka mi vyhovuje mám nakoupeno do zásoby

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si koupila tílka S, dnes jsem to zkusila mít na sobě a asi to budespíše na doma.. každému vyhovuje něco jiného a je dobře, když si každý najde něco co vyhovuje právě jemu

      Vymazat
  6. Jj, každému vyhovuje něco jiného ... ;-) Já jsem třeba naprosto spokojená s micelárkou od Loreál :) A tílka jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tílečka jsou hezký, ale po dnešní dni, musím říct, že mi úplně nesedí, ale na doma budou ok.. přesně tak, každý máme něco

      Vymazat
  7. Ten zmatňující krém od Garnier jsem si koupila taky a zmatňujícího efektu jsem se nějak nedočkala... Vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel souhlasím, škoda, jinak mám garnier ráda

      Vymazat
  8. ty tílka z lidlu vypadají moc dobře, asi si je taky zajdu koupit :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tie tampóny z Tesca používam tiež, sú najlepšie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poměr, cena, výkon a množství balení, nemají konkurenci

      Vymazat
  10. Ten sprchový gel od Kappy je skvělý a kde se dá sehnat ta osvěžující voda Avene? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Práve dnes som si kupovala Avene termálnu vodu, dúfam že nesklame :)
    jedni mucelárku od Loreal som už aj ja spotrebovala, momentálne mám Biodermu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám Biodermu a budu si muset jít koupit větší balení, to malé budu mít za chviličku na dně

      Vymazat
  12. Ty tílka jsou fakt pěkný :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dnes jsem ho měla na sobě, je moc hezké a v práci jsem svítila jsem na celou firmu

      Vymazat
  13. Ten odlakovač mám taky a taky jsem s ním spokojená :). Ale ty Balea šampony mě trochu zklamaly, ač jsem měla trošku jiný, tak jsem měla stejný pocity, dojem, jako ty u tady toho.. Krásný tílka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ty tílka, jsou super..
      ano bohužel, ty šampony mě zklamaly.. ale jinak je Balea super

      Vymazat
  14. Tyhle šampony Balea jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. některý mi vyhovují, některý ne.. ale balea všeobecně krásně voní a má super ceny

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.