čtvrtek 28. srpna 2014

Recenze - Hard Candy

Hezký večer přeji..

Dnes tu pro vás budu mít recenzi na tónovací balzám od značky Hard Candy. Je to další výrobek, který jsem si koupila na shopu Nubilis. Tento balzámek jsem si koupila v akci, poštovné zdarma pro blogerky. Uznávám rovnou, napište mi, poštovné zdarma a já se jen těžko ovládám. O to je má úchylka těžší, že ráda zkouším nové značky.



Jak už jsem psala, dodání bylo vcukuletu a vše perfektně zabalené. Určitě se nestane, že by něco přišlo rozbité. Za toto tedy shop hodnotím velmi kladně..

Ale teď už k samotnému produktu. Jak jsem již psala, jedná se o tónovaný balzámek na rty.

Oficiální popis na shopu :   

HARD CANDY World Balmination tónovaný balzám 
Lesklý ,lehce tónovaný balzám na rty s účinnou hydratační složkou a vyživující formulí.Chrání rty před poškozením, zhojí je , zanechá příjemnou chuť a jemný barevný nádech - nebarví přímo. Přejeďte rty některým z balzámů v decentní černo-stříbrné nebo limitované barevné edici.

Na shopu je v nabídce 6 variant. Já jsem si vybrala odstín 412 Good Girl, přírodní nude odstín, původně jsem si chtěla objednat nějaký barvený, ale nevěděla jsem jak moc bude barvený a jaké barvy budou v reálu, proto jsem vybrala nude a nelituji.

Balení je celé z plastu, ale barevný potisk se mi líbí. Balzámek je klasicky vysouvací, velikost je 3,6g. Cena na shopu 89,- Kč. Co mě trochu zklamalo, když jsem si balzámek vyjela celý, že je po okraji jakoby obtištěný plastový kraj obalu, jestli víte jak to myslím. Nijak to balzámu neublížilo, stále je celý a vydržel i cestu do Itálie, celou tu dobu v batohu a neroztekl se. 

Po použití rty hezky hydratuje a jsou krásně lesklé. Co se týče vůně, žádnou jsem nezaznamenala, ale chuť mě dostala. Vím, že by se to nemělo na rty dávat jen kvůli tomu, abych to hned podvědomě olízala, první olíznutí mě zarazilo, ale každé další už tak nějak musím. Je sladký a já si nemohu pomoct. 

Takže za mě super kup. Balzám rty hydratuje i když jsem je měla vysušené po x hodinách na slunci. Zhojí drobné ranky a rty lehce obarví a po použití jsou hezky lesklé.





tady je vidět, jak mám otlačený okraj



Znáte někdo tento balzám? Máte nějaké zkušenosti s touto značkou?
Lucka



 

 

 



6 komentářů:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.