úterý 18. listopadu 2014

Jak si žiju...

Hezký večer...

Máte se? Doufám, že dobře.. Vím,že jsem tu teď dlouho nebyla, ale měla jsem toho dost..  Navíc mi vadí to počasí. Do práce za tmy a z práce taky a kdy mám jako fotit? No nevadí.. Nějak si budu muset poradit..




Ale tohle bude článek z kategorie Jak si žiju.. Nebojte na kosmetiku se dostane již zítra..

Tak jako první a pro mne nejdůležitější je informace o tom, že již máme termín svatby i s hodinou potvrzen na matrice. To jsem ráda. Teď už se jen donutit a vyrazit na hledání dokonalých šatů.. Já vím, většina nevěst se těší na zkoušení šatů, ale já moc ne.. Mám pocit, že mi nic nebude sedět, jsem maličká a tak nemám dobrý pocit.. Ale třeba budu překvapená a najdu své vysněné..

A k tomu se váže i další věc, kterou řešíme. Svatební cesta.. Rovnou říkám, že nemáme miliony, ale řešíme zda jet někam k moři a tam ležet jako vorvaň. Miluju léto a moře, ale je mi líto třeba 30tisíc za 14dní, když tam jen ležím.. A nebo jet na více kratších dovolených - poznávaček? Hrozně bych chtěla vidět Skotsko.. Možná to zní divně, ale nevím zda jet za teplem a nebo za poznáním.. V tuto chvíli se přikláním k poznání, je tolik zemí, které jsem ještě v Evropě neviděla. Zájezdy se dají koupit za pár korun, tak teď nevíme, ale ještě je čas..

Co se dělo dál? Bourala jsem v autě, jen trochu, ale stejně.. Nebylo to z rychlosti, ale blbosti.. Když couváte, dívejte se za sebe.. No nedá se nic dělat, ale jsem zodpovědný řidič a na místě jsem samozřejmě počkala.. Řidiče daného auta jsem tím natolik překvapila, že řekl, že by si toho ani nevšiml, a proto, že to nebudeme ani řešit a popřál mi hezký den. Přiznávám, že jsem si oddechla.

Dále jsem měla jeden volný den, bohužel to nebylo kvůli nákupům, ale kvůli dělníkům. Bydlím v panelovém domě, v devátém patře. Vysoko, že? Ale miluji to místo.. Vždy jsem byla v paneláku a i když mají rodiče i rodinný baráček, tak si zatím neumím představit žít v baráčku.. No a zjistili jsme, že na balkoně je zničená podlaha, takže to přes družstvo řešíme již 4měsíce. Věřte nebo ne, konečně si na nás udělali dělníci čas a já si musela vzít volno.. Za celej den jsem nic nestihla, nejdříve na nás zapomněly, potom si zapomněly nějaké věci, druhý odešel, jeden to moc neuměl.. No hrozný.. Jestli z vás někdy někdo potřeboval dělníky, tak víte o čem mluvím..

Další bod v životě byla změna zubaře.. Má nová zubařka, je milá, zatím hodná a když mě viděla, jak je mi zle, řekla, ať jsem v klidu.. No omdlela jsem, já vím, divné co? Ale jen jsem vkročila do ordinace dělalo se mi zle, a potom už nevím.. Přežila jsem.

Nějaké drobné nákupy jsem přeci jen zvládla. Koupila jsem si sprchový gel od Tesca. No to byl blbý nápad. Hezky voněl, ale to množství co se muselo použít, navíc velmi divně jakoby hrudkovatěl a cestou domů z nákupu se mi v tašce otevřel a něco se mi vylilo. Znovu už si ho nekoupím. Ale druhá věc, kterou jsem si náhodou koupila je sprej na vlasy od Timotei. Zatím z toho mám radost.


A jak to vypadá ráno když sedím v práci?


Jako poslední co mne napadá je... Do zítřka do 11:59 je na některých shopech dopravné zdarma. Jestli vás něco láká, tak teď se to docela hodí. Já už jsem si něco objednala a ještě to budu projíždět.

Hezký večer přeje
Lucka


4 komentáře:

  1. Do školy po tme, zo školy po tme, poznám to. Jééj, tak nech vám teda tá svadba a medové týždne výjdu podľa vašich predstáv, určite nafoť šaty, som na ne veľmi zvedavá ♥ Ja osobne mám doteraz panický strach z hocakého doktora, ktorý už asi ani do konca života nepominie. Snáď sa ale troška ukľudním a naučím to zvládať lepšie, aby som neodpadávala hneď pri nejakom odbere, hah. Krásny pohľad ♥ Teším sa na nové vecičky - okrem toho som si všimla, že si nejaká kozmetická maniačka alebo čo, haha. Okrem iného, dnes mi došiel balíček, takže čoskoro sa objaví aj na blogu ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že došel.. doufám, že vše v pořádku..
      nene maniačka určitě ne
      a šaty nafotím a poté ukáži a děkuji za přání

      Vymazat
  2. Lucinko, moc hezký článek, také jsem se netěšila na vybírání šatů, ale nakonec jsem vybrala hned druhé co jsem zkoušela :o) Když jsi malinká vůbec nevadí, zkrátí Ti je.
    Já byla na svatební cestě dva roky po svatbě. Nevyšlo mi to ze zdravotních důvodů. Ale bylo to moc krásné, byly jsme v Bulharsku a hodně míst jsme tam navštívily.
    Držím palce a přeji Ti hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.