pondělí 24. listopadu 2014

Našla jsem ji...

Hezký večer..

Jaké bylo pondělí? Jaké máte u vás počasí? Tady tedy nic moc.. Mlhavo, déšť, zima.. Fuj..

Nechci tento článek nazývat recenzí, na tu je ještě brzy, ale berte to jako náhled a moje takové první pocity. O čem mluvím? O produktu, který hledám již léta.. Tím produktem je báze pod oční stíny. Už jsem psala článek, že jsem jich vyzkoušela spoustu a pořád to není ono.

Stíny mojí milované značky Inglot, mi neudrželo nic. Při dni bez dopravného, jsem se konečně rozhoupala a pořídila jsem si bázi od značky theBalm Put a lid on it....

Tomuto rozhodnutí předcházely i nějaké zprávy s paní ze zastoupení theBalm v ČR. Paní mi psala, že jí tato báze udrží všechny stíny, i přes to, že má mastná víčka. Říkala jsem si, jo to je jen nějaký trik, jak mě udolat k nákupu a nechala jsem to být. Při jejich akci 2 plus 1 a bez dopravy, jsem volila jiné favority.

Po nákupu výše zmíněných produktů, jsem na to tak nějak zapomněla. Moje paměť se však probudila jakmile na mne vyskočila akce, den bez dopravného a s tím i e-shop theBalm. Je to jasný, budu nakupovat..

Hned v pondělí ráno, jsem tedy zasedla a udělala objednávku. Přidat do košíku, jeden kus Put a lid on it... - ano.. Teď už jen čekat až mi balíček dojde..

Je čtvrtek a mám balíček.. Nemůžu to vydržet, hned v pátek ráno líčím oči touto bází, stíny Inglot a jdu makat.. Nalíčila jsem se v 6 ráno a stíny v pohodě vydržely až do čtyř odpoledne. To je u mne úspěch. V sobotu a v neděli zkouším líčení na doma a střídám stíny značek theBalm a Zoeva. Dnes tedy v pondělí znovu zkouším Inglot. Trochu jsem to zatím vyzkoušela a nechala jsem bázi zaschnout o něco déle. A dnes stíny vydržely až do půl šesté večer.

Rozdíl jsem poznala už v okamžiku použití,ostatní báze byly hodně klouzavé, ale tato se velmi rychle vstřebá a vůbec ji necítím..

V tuto chvíli mám tedy bázi, která mi stíny udrží a zvýrazní. Jsem za to moc ráda.

Vám všem, které stíny drží i bez báze, nebo s bází za pár korun, to přeji. Já to tak nemám, a proto jsem musela hledat.

Jsem tedy ráda, že jsem uvěřila paní z theBalm a tímto odvolávám mé hledání báze pod stíny.


takhle maličko stačí..
Znáte tuto značku? Jaké s ní máte zkušenosti?
Lucka


4 komentáře:

  1. U Tebe o této bázi slyším prvně, konečně jsi ji našla!
    Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež mala problém, že mi nič nedržalo na viečku.....až artdeco mi udrží tiene tam kde majú byť. Aj táto báza vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. artdeco tu mám v šuplíku a asi ho budu muset někomu poskytnout dále.. jinak vyschne. děkuji

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.