pondělí 9. března 2015

Dnešní look...

Hezký večer přeji..

Jak jste si užili víkend? Co MDŽ? Slavíte nebo ne? Já tedy normálně ne, ale tentokrát jsem viděla spoustu členů rodiny a ta mužská část si na mne vzpomněla, což mi ve výsledku udělalo velikou radost. 
 




Vím, že to moc dlouho nevydrží, ale teď to tu vypadá krásně.

Ale vrhneme se na dnešní téma a to je mé líčení, které jsem vyvětrala sice už včera, ale snad to nebude vadit.. Ráda bych sem dala nějaký nail art, ale i když to v představách vypadá krásně, výsledek je vždy k pláči..
 

Na obličeji mám :
podkladová báze - HD primer od Make up for ever a step 1 od Make up for ever a a zakrytí poru the porefessional od Benefitu
make up - CC od Sephory v odstínu 14 clair light
korektor - Match perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory a Camouflage od Catrice v odstínu 010
pudr - High definition powder od Make up for ever, sypká verze
kontury -  Face contour Kit v odstínu light od Sleek
tvářenka - Hot Mama! od theBalm
rozjasňovač - Mary-Lou Manizer od theBalm
rtěnka - odstín summer love od NYX

Na očích :
báze pod stíny - Too Faced shadow insurance
stíny - na celá víčka jako základ jsem nanesla mou novou lásku, creaselees cream od Benefitu v odstínu Skinny Jeans, do záhybu oka a do vnějšího koutku jsem použila tmavě hnědý matný stín od Make up for ever mixnutý s hnědým stínem z paletky od Too Faced

řasenka - Giordani Gold supreme length mascara
obočí - gimme brow v odstínu medium/deep od Benefitu
 





 
 
To je pro dnešek vše, mějte krásný večer.. 
Ve středu bude pokračování recenze na theBalm. 
Nechci nic slibovat, ale pokud to stihnu, bude ještě možná nějaký článek mimo dny a na jiné téma...
 
Lucka

2 komentáře:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.