neděle 22. listopadu 2015

Douglas v Hradci Králové

Hezký večer vám přeji..


Jaký jste měli víkend? Já měla v pátek volno, zajela jsem si do Čáslavi, kde bydlela moje babička, teď tam má hrob a zajela jsem za ní na hrob. Nebyla jsem tam na dušičky, protože nemám ráda akce, kdy se řekne, že teď musí dělat všichni něco stejně. A i když vím, že jí je to už jedno, tak já jsem to pro sebe potřebovala. Navíc jízda tam trvá hodinu, tak jsem si do auta naskládala spoustu muziky a jízdu si užila.. Domů jsem přijela pozdě, protože jsem se cestou domů někde zasekla, ale bylo fajn mít prodloužený víkend.

Hned v sobotu ráno jsem ale vyrazila do Futura, na který v tuto chvíli koukám z okna. Ano, tak blízko ho mám, ale dost daleko na to, abych neslyšela auta.

Proč jsem tam vyrazila? No už z nadpisu je to jasné. Ano, v Hradci Králové ve Futuru, v přízemí, máme nově otevřenou pobočku parfumerie Douglas. YES. Konečně něco, kam budu moci chodit. Vběhla jsem tam pouze na chvilku, chtěla jsem se podívat co nabízí, jistě jsem zvědavá ženská.

Už teď vím, že to bude mou peněženku bolet, no nevadí a to bych nebyla já, abych si něco hned nekoupila.

Byl to takový mini nákup, i když za 10 minut tohle stihnout, jsem rychlík. Musím přiznat, že personál velmi milý. Ptaly se mě tedy asi 3 prodavačky, ale když jsem jedné řekla, že si to prohlížím, bez jakéhokoli slova odešla a nechala mě.

Hned u dveří jsem si všimla značky Artdeco, do košíku jsem si tedy hodila hned první zboží a tou nebylo nic jiného než báze pod stíny od této značky. Jednou jsem ji už měla a byla super, ale po nějaké době přestala fungovat, tak jsem ji vyměnila a teď mám tento problém s bází od Too Faced, tím, že oči líčím každý den, tak mi báze už tolik neslouží. Tak zkusím vyměnit a třeba to bude fungovat. Velikost kalíšku je 5ml, hezky voní a má v sobě lehký třpyt.

Po tomto nákupu jsem pokračovala v prohlídce a chtěla jsem zkusit nějaké jejich produkty. Tak jsem skončila hned u kasy, kdy mají stojan s jejich přípravky. Tak jsem si vzala mini verzi dvoufázového očního odličovače a čistící pěnu. Ty mini verze mám všeobecně ráda, je to skvělá příležitost jak vyzkoušet nějaký produkt.

Cena každé té mini verze je 79,- Kč, velikost každého produktu je 50ml.






Až budu mít více poznatků k produktům od Douglas určitě dám vědět. Zatím se zeptám, chodíte do Douglas?

hezký zbytek večer přeje Lucka

2 komentáře:

  1. Z tej Artdeco bazy mam zmiesane pocity. Jedno balenie bolo uplne skvele a druhe co mam je priemer :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dnes jsem zkusila se stíny ZOEVA a teda, chce se mi brečet, nevydržely ani 3 hodiny

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.